a

Hírek

2019
08.22.

1972 DODGE CHALLENGER ELADÓ AZ EK AUTO MAGYARORSZÁGI KÍNÁLATÁBÓL

Meglátogatott minket jóbarátunk, Mosoni Peti, aki fantasztikus fotókat készített a Challengerről, mely nem mellesleg eladó az EK Auto magyarországi kínálatából.

Csekkoljátok a képeket és osszátok meg, hogy minél többen láthassák ezt az egyedi izomgépet.

Köszönjük a remek képeket, Peter Mosoni | Photography!

https://www.facebook.com/petermosoniphotography/

1972 Dodge Challenger Restomod eladó az EK Auto kínálatában.

Komplett dokumentációval készült az autó restaurálása és átépítése, mely több ezer fényképet és részletes alkatrész leírásokat tartalmaz.

Az autó építése során, a modern technikát alkalmaztuk az autó korabeli megjelenésével.
A karosszériát homokszórtuk és minden egyes részét kijavítottuk, vagy új karosszéria elemekre cseréltük. Az oldalsó helyzetjelzőket elfedtük, hogy még letisztultabb formát kapjunk a "Piano Black" fényezést kiemelve. A tetőn évjárat azonos "vinyl top"-ot hasznátunk. A lökhárítókat újra krómoztuk. Az új króm díszlécek és a Foose króm kerekek hangsúlyos kontrasztot adnak az autó formájának. (a kerekek elöl 235/40R18, hátul 295/30R20 méretűek)

Az autó erejét a Mopar 440 RB Magnum V8 motor biztosítja, melyet az Edelbrock Top End Kit-tel építettünk újjá, amely így 482 lóerőt teljesít (a kit tartalmazza: Edelbrock Performer RPM Intake, Edelbrock Performer Series 750cfm Carburetor, Edelbrock Performance Aluminum Cylinder Heads, Proform Extruded aluminum shaft mount Roller Rocker arms, Edelbrock Performance camshaft with new cam bearings and lifter kit and new Main bearings installed) A megfelelő hűtést egy 3 soros alumínium hűtő biztosítja. A motortérben megtalálható továbbá a Mopar Performance szelepfedél és légszűrő, MSD Digital Ignition Control, MSD Distributor and Wire set, Hooker Headers, Optima Battery. A kipufogórendszer szintén új. Az autót egy újjáépített 3 sebességes A727 automataváltó mozgatja, 10 collos Street/Strip Torque Converter-rel és B&M Megashifter-rel. Az autót rendkívül könnyű vezetni, mivel a Hotchkis teljes futómű szettjét használtuk az építés során (Total Vehicle System Hotchkis Sport Suspension Package: Rear Leaf Springs, Sway Bars, Control Arms, Hotchkis Sport Suspension Torsion Bars, SACHS Shocks, 8.75 inch rear end with 3.23 axle ratio, Borgeson Power Steering with 1-1/8" pitman shaft). A fékek építésénel a Wilwood Premium Big Brake 13" első és 12" hátsó tárcsafék szettet használtuk, Wilwood főfékhengerrel és Wilwood fékerőszályzóval.

A belteret szintén mindenre kiterjedően felújítottuk és modernebbre alakítottuk: valódi bőrrel borítottuk a belteret, fémszímű dekor betétekkel, Grant kományt és Rallye műszerfalat és verseny üléseket használtunk (megvan az eredeti ülés is) és 4-pontos biztonsági öveket építettünk be. Az összes vízlehúzót és gumitömítést lecseréltük egy 42db-os szettel.

Az autó fényszóróit új Halogen Diamond Crystal lámpákra cseréltük, a hátsó lámpákat pedig LED technológiára cseréltük, illetve átalakítottuk a tolató lámpának a helyét.

A Mopar mindig is a Muscle Car-ok kiemelkedő autója volt, így van ez ezzel a Chellengerrel is. Megelevenedik benne az igazi izomautó nyers ereje és a modern felszereltséggel ötvözött sportosság. Igazi "headturner" autó, ahol jár, ott magára hívja a figyelmet a letisztult megjelenésével.
A vállalkozásunk zászlóshajója ez az autó, büszkén mutatjuk be találkozókon és versenyeken. Több újságban is szerepelt már.

Az autó jelenleg US title-lal rendelkezik, vámügyintézést és áfát megfizettük. Kérésre EU forgalomba helyezéssel adjuk át a vevőnek.
Az autó hirdetési ára: 78.000 EUR
További információval kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Cruisin' Classic - Ready to Go! EK Auto